S obzirom na sezonsko povećanje količina komunalnog otpada i visokih temperatura davatelj usluge će nastaviti po planu odvoza bez obzira na praznik 05.08.2020 te će se u navedenim naseljima Grada Drniša: Pakovo Selo, Pokrovnik, Radonić, Žitnić, Sedramić, Parčić, Miočić, Bučić, Otavice, Gradac i Ružić izvršiti odvoz bez pomicanja na slijedeći radni dan.
Mole se korisnici da iznesu, sukladno svojoj potrebi, spremnike na javnu površinu.
Ujedno svim svojim korisnicima i svim žiteljima Grada Drniša, Općine Ružić te Općine Promina čestitamo 5. kolovoza - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja!
S ciljem unaprijeđenja naše usluge prema krajnjem korisniku uvodimo mogućnost kupnje jednokratne vrećice volumena 120 L za povremeno odlaganje miješanog komunalnog otpada uz postojeći odabrani tarifni sustav.
Kupnjom te vrećice koja na sebi ima oznaku davatelja usluge i količine otpada koja se u nju može odložiti korisnik automatski podmiruje dodatno zbrinjavanje svog otpada.
Svaka vrećica prilikom odlaganja treba biti uredno zatvorena te odložena uz postojeći spremnik nakon čega će biti pokupljena prilikom pražnjenja spremnika. Vrećica služi isključivo za miješani komunalni otpad.
Vrećice korisnici mogu kupiti komadno po potrebi, a biti će dostupne u našoj poslovnici na blagajni autobusnog kolodvora Drniš. Cijena jedne vrećice od 120 L iznosi 10,85 kn.
Uslijed više upita javnosti o radu gradske tržnice obavještavamo javnost i sve naše korisnike da, pridržavajući se mjera koje je propisao Stožer civilne zaštite RH, do daljnjeg tržnica na otvorenom neće biti otvorena za rad.
Moguć je rad jedino registriranih gospodarstvenika koji u sklopu tržnice imaju mogućnost trgovanja u zatvorenom prostoru pridržavajući se svih potrebnih mjera zaštite protiv COVID-19.
Nastavno na odluku Stožera civilne zaštite RH od 27.03.2020. godine o iznimnom dopuštenju rada tržnica uz pridržavanje posebnih uvjeta za određene vrste tržnica i objekata na tržnicama za vrijeme proglašene epidemije COVID-19 procijenili smo da tržnica u Gradu Drnišu ne može udovoljiti svim potrebnim kriterijima za dopustivost rada.
Obavještavaju se svi naši korisnici da se sukladno odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske privremeno, od 22.03.2020. godine, obustavlja rad autobusnog kolodvora u Drnišu za sve putnike i korisnike, te za sav autobusni promet. Također se obustavlja i rad gradske tržnice.
Mole se svi korisnici koji su naše usluge plaćali na blagajni kolodvora da to ubuduće čine ili putem e-bankarstva ili putem banaka. Zbog nastale situacije Gradska čistoća Drniš d.o.o. će svim svojim korisnicima tolerirati eventualno kašnjenje plaćanja izvršenih usluga.
Sukladno novonastaloj situaciji u svezi s opasanosti širenja korona virusa, a sve u skladu s preporukama Stožera civilne zaštite Grada Drniša, Gradska čistoća Drniš d.o.o. do daljnjega neće raditi sa strankama na adresi Stjepana Radića 69. Drniš.
Svoje primjedbe, reklamacije, prigovore te zahtjeve molimo da, ukoliko ih ne možete uputiti putem telefona, pošte ili e-maila, možete ostvariti u našoj poslovnici na Autobusnom kolodvoru Drniš na adresi 142. Brigade 5. u vremenu od 07-14 sati svakim radnim danom od ponedjeljka do petka.
Sve ostale informacije možete dobiti preko kontakata:
TEHNIČKA SLUŽBA: 022/886-161
RAČUNOVODSTVO: 022/886-543
PRAVNA SLUŽBA: 022/886-593
AUTOBUSNI KOLODVOR: 022/310-115
E-MAIL:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.